
Współpracując z Towarzystwem Ubezpieczeniowym zapewniamy naszym klientom kompleksowe usługi w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych na zasadzie obsługi gotówkowej jak i bezgotówkowej.
Ważne! Jeżeli jesteś uczestnikiem wypadku bez względu na czy jako sprawca czy też jako poszkodowany pamiętaj o kilku bardzo ważnych zasadach:
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości wezwij policję, która sporządzi protokół z miejsca zdarzenia.
Jeśli żadna ze stron nie ma wątpliwości, że jesteś poszkodowany koniecznie weź od sprawcy zdarzenia oświadczenie mówiące o tym kto ponosi winę. W takim oświadczeniu powinny się znaleźć następujące informacje:
Mamy nadzieję, że będziesz użytkował swojego Nissana nieprzerwanie przez długie lata. Okres gwarancji udzielanej na samochody marki NISSAN jest dłuższy niż okresy gwarancyjne oferowane przez innych producentów. Gwarancja obejmuje m.in.:
*W przypadku modelu Interstar gwarancja perforacyjna wynosi 6 lat.
Pracujemy w systemie ISO 9001:2000 akredytowanym przez BCPRS S.A. Szybkość, rzetelność i czas wykonania są dla nas priorytetem. Specjalistyczny sprzęt pomiarowy pozwalający na kontrolowanie jakości w trakcie i po wykonaniu naprawy pozwala na uzyskanie najwyższej jakości usług. Gwarantujemy pełną obsługę napraw bezgotówkowych.
Dysponujemy samochodami zastępczymi marki NISSAN. Dzięki takiemu rozwiązaniu nasi klienci nie muszą się martwić o zapewnienie sobie zastępczego środka lokomocji podczas napraw o wydłużonym czasie wykonania. Ceny za wynajęcie pojazdu zastępczego są zróżnicowane i zależą od rodzaju wynajmowanego samochodu.
Numer telefonu
58 322 10 60
Adres e-mail
kontakt@promotor.gda.pl
Adres
Kartuska 387, 80-980 Gdańsk
Godziny otwarcia
8:00 - 18:00